2011 m. gegužės 18 d., trečiadienis

Jaučiuosi įtartinai gerai, keisti dalykai dedasi gyvenime, tik gaila jog apie juos negaliu niekam pasipasakoti. Būtų neabejotinai daug problemų. Arba mažiau problemų, kaip ankstesnė patirtis parodė, nesprendžiamos problemos išsisprendžia pačios. Pradėjau miegoti po 16 valandų per parą, ant nosies kybo egzai, bet man taip px, man jau vasara, nuo penktadienio bus vasarų vasarą. Įprasminant tai, aš rasiu laiko sau, pabūti pačiam su savimi.

Aš pasižadėjau sau pamiršti viską viską kas buvo ir nuo to lemtingojo penktadienio žengti tik į priekį, ne atgal. Ir mane tai skatina dainos, jau senai pamirštos ir vėl atrastos. Ble jei galėčiau tai apsiverkčiau, daina, kurioje suelpa tiek manęs kiek tu niekada dar ir neturėjai. Didžioji asmeninė krizė pergyventa vien dainos pagalba kai susimastai. Ir jei nepasidalinčiau visuo tuo su niekuo man būtų begalo sunku, graudu.


Ir visa tai turi tiek prasmės kiek daugiau niekada nebeturėjau. Privalau pasimėgauti praeitimi kiek dar pats sau leidžiau, nes ateitis jau ne už kalnų mielieji.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Patylėk!