2015 m. vasario 10 d., antradienis

Daviau sau daugiau už pavasario džiaugsmus
Savo talentus slėpiau tirštam rūke
Laukiau kol mažas berniukas manyje prabus
Tam, kad paslėptų jis tikrąjį mane.
Mano veidas  atmirkęs nuo lietaus
Rankos raukšlėtos nuo norų senų
Bijojau išeiti kai buvo sunku
Slėpiausi  už vėjo genamų dainų.

Žvaigždėm patikėjau - vėjui nurimus
Jos man pasakė, pasaulis atgijo
Pažiūrėt privalėjau ar tai tiesa
Kokia ta tikroji auksinė šviesa?
Širdyje man varpelis skambėjo
Baimė švelniai apsupo manę
Smalsumas lyg laikas medžius  nugalėjo
Radau drąsos sau, juodžiausiam kampe.

Šviesos pamatyt aš negalėjau
Blausiausia tamsa nuolat lydėjo mane
Mano norai it lapai byrėjo
Jaučiausi, kaip paskutiniam sapne.
Mano draugės žvaigždės melavo
Kelionė man buvo be galo sunki
Pasaulyje vien akli egzistavo
Kur link varpeli tu manę vedi?

Apnuogintas kūnas ir protas bespalvis
Savo įpročius man suformavo
Aš galėjau būt laimingas žmogus
Nuolat šypsotis, meilę pajust.
Kiekviena pavasarį it ryto rasa
Bridau link namų ne savų, svetimų
Ten krėsle senam nusvirus ranka
Parodė, kad aš ta auksinė šviesa.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Patylėk!