2015 m. vasario 25 d., trečiadienis

Rūkas

Atmerktos akys ryte, stebi mano vidų
Kol viso pasaulio šviesa, ieško išėjimo.
Mažo vaiko rauda, veržiasi iš mano burnos,
Kur ta šypsena, kuri lankė dienas kažkados.

Kažkur dingo diena
Vėl nespėjau suprast
Kur manieji namai
Ar tai tavo sparnai?

Negaliu paleisti šviesos, nenutildau raudos
Apsuptas vėjo jaučiuos kaip toliuos senuos.
Kur pradingo balsai, ar aš toks  jau senai?
Apsupo mane skaniausi kvapai.

Nuvytusios gėlės languos
Niekas negrįžo tenai
Kieno šie žiedai?
Tamsūs namai.

Vėl baigės daina, be minčių galvoje
Nepavyko paskęsti vienatvės litre.
Palaikytų bepročiu drugeliai manę
Jei žinotų kaip noriu, atsidurti rūkę.

Šypsos mirtis
Paragauki medaus
Tavo laikas brolau
Dar ne greitai išauš.

Gyvenu jau senai, tik vėjo balsai
Man kartoja, gyventi kaip, tu dar nežinai.
Kartais lyją lietus ar aplanko šviesa,
Negaliu dar suprasti kur mano vieta.

Veidai svetimi
Tėvo rauda
Kaip gali tu nekęsti?
Ko jau nebėra.

Širdis ta pati, tik keičias laikai
Mano meilės, žodžiai, įvairiausi vardai.
Savęs nekenti, pamėgt negali
Į sapną vėl ir vėl nugrimsti.....

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Patylėk!